torsdag 8. september 2011

Et siste snev av sommer

 Sommeren har gått så alt for fort for meg. De siste ukene har vært flotte her i Trøndelag. Litt regn inn i mellom, men nydelige temperaturer. Solsikkene blomstrer flott nå.
 Det samme gjør erteblomsten. Sådde en pakke som lå med et eller annet hageblad jeg kjøpte i vår.
Nydelige farger.


 Engletrompetene som står under tak, står fortsatt fint.
 Selv om perlargonene ble sådd litt sent, har de stått i blomst lenge nå.

 Kaktusen har også slått til med blomster i år.
Den nye Clematisen står også fint.
Stokkrosene er trofaste hvert år. Tror det må være 4. året de kommer igjen.
Det går nok ikke mange ukene nå, så er all blomstring dessverre over for i år. Da er det bare å finne frem frøkataloger o.l. og drømme om en ny vår.


4 kommentarer:

  1. Flotte bilder av flotte blomster. Engletrompeten var nydelig, og artig med kaktusen som blomstrer. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Ja, i hagen er det fortsatt mye fint å se på! Nyt det mens du kan, om ikke mange dagene er det ikke mulig lenger...

    SvarSlett
  3. Ja jeg føler også at høsten kom litt fort i år,
    men jeg ser du har en fargerik og flott hage ennå.
    Så koslig blogg du har jeg legger meg som følger.
    God helg til deg , Marit.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige og flotte kommentarer. Det har blitt lite blogging på meg i sommer. Vi flyttet inn i nyhuset i pinsa, men ennå har vi ikke fått lagt inn internett. De har lover det til slutten av neste uke, så satser på at det går i orden. Må derfor over i det gamle huset for å få blogget, og det blir et lite tiltak. Så satser på ny giv, når internettet er på plass. Det er en nydelig høstdag her. GOD HELG TIL DERE OGSÅ! (Har problem med å kommentere blogger også, må legge meg som anonym. Noe skitt!!) Hilsen Liv

    SvarSlett