søndag 11. september 2011

Da mannen dro bort!

 Forrige helg var min mann borte for å fotografere ørn. Høsten har vært hektisk, men tanken på å få plantet en del busker og trær nå i høst har vært der lenge. Lørdag  morgen ble det besøk på de nærmeste hagesentra i området. Bilen ble ganske full da jeg endelig dro hjem etter nærmere 4 timer.
 Baksetet måtte også brukes for å få plass til alt.
 Bak låven ble det plantet en vrihassel.Til venstre en hosta, foran en rosa flekktvetann, til høgre en lungeurt.  I kråa innen ved veggen en kaprifol.
 Inntil veggen på venstre siden fikk en klatrehortensia plass. Håper det ikke tar så mange år før den kommer i gang.
 Heldigvis hadde vi klart å holde liv i en del vintergrønne trær/busker. Kjøpte noen nye mjølbær, som jeg tenkte skulle dekke litt.Har aldri prøvd de før, så det blir kjempe spennende.
 Her er det god plass til mange busker og trær.
Før jeg ble skikkelig ferdig var det blitt mørkt ute.  Og det jeg hadde kjøpt viste knapt nok igjen i hagen da jeg var ferdig plantet.


1 kommentar:

  1. Gjett hvem som måtte hjelpe til å plante ut det siste? Hilsen mannen som dro bort...

    SvarSlett