fredag 6. oktober 2023

Botanic Garden in Darwin, 05.10.23

 
Inngangsplakaten


Nye vekster med vakre blomster dukket opp


Vakre blomster på en plante, ingen orkidé


En form for gullregn, tror jeg


Fragnipania i blomst


Blomstrende ingefær


Blomster på ett av de mange trærne i parken


Vakre blomster på denne vannlilja


Lotusblomst 1


Lotusblomst 2


Blomstrende Cannonball Tree
Snakk om vakkert!!!

Det vakreste treet jeg vet om.
Har lengtet etter å se det igjen, etter at jeg så det i Cairns for 15 år siden.
Måtte derfor ta med fire bilder av denne herligheten!







Her beundrer jeg dette vakre treet,
og tok ekstra mange bilder av det.


Dette innlegget er fra vårt besøk i Botanic Garden i Darwin, som vi besøkte 5. oktober.

Denne store botaniske hagen hadde jeg gledet meg lenge til å oppleve.
Endelig fikk jeg gått rundt og nytet og fotografert i den!
Kanskje rekker vi enda en tur innom parken før vi må dra fra Darwin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar