lørdag 29. januar 2011

DET NYE HUSET TAR FORM


Innenfor her skal det bli stue. Inngangen ligg bak til venstre.
Gleder meg til det blir ferdig ute, da gjenstår utearbeidet.



Loftsstua med usikt over Skatval

Soveromsfløya.

Huset sett fra det huset vi nå bor i.
Det er spennende dager her oss oss. Jeg har en jobb som gjør at januar betstår av nesten bare jobbing. Nå er det frihelg og jeg fikk endelig sett NYHUSET i dagslys. Synest det går veldig fort fremover. Dette lover godt. Men det er noen vanskelige valg vi har foran oss. Hvilket kjøkken skal vi ha, hvordan skal badene se ut, hva skal på veggene og hvilken farger? Det blir ikke enkelt, det er så mye som er fint, men hva passer inn og hvordan tar det seg ut i vårt HUS?
Idag må jeg også få plantet noe staudefrø som skal ut å stå kaldt for å spire.



4 kommentarer:

  1. Vanskelige valg? Neida, det blir enkelt! Jeg foreslår og du er bare enig. Så enkelt kan det gjøres.... Nei, du bestemmer og jeg er enig.... Ser virkelig bra ut så langt. I soveromsfløya har vi to rom hver. Det burde holde...

    SvarSlett
  2. Mye å ta stilling til, men så spennende med "blanke ark". Dere finner nok gode løsninger sammen.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Vi får satse på at vi blir enige. Farger og sånt blir lyse. Så får vi ha puter og andre ting som har farge. Men er du oppe NÅ? God helg til dere også. Skal til Åre i morgen. Kunne godt vore heime...

    SvarSlett
  4. Enig med deg Liv! Lyse farger og strø på med tekstiler... Da blir det mye mer muligheter for variasjon når dere etterhvert går lei... Heldig dere som får bestemme alt selv - bare dere blir enige så! :-)

    SvarSlett