mandag 3. juni 2019

Ikke mange dagene igjen til åpning av hagen i 2019.






Dagene går så alt for fort nå. Det er så mye en gjerne skulle ha gjort før åpningen.

 Slik så det ut i bedet bak garasjen før jeg gikk på jobb i dag tidlig. Plenen ble tatt bort før helgen, den var full av levermose. Håper bare at vi har fått bort alt.
 Da jeg kom hjem fra jobben idag, så det slik ut. Jeg hadde bare å finne frem planter.
Og, tar jeg ikke feil så er plantene kommet på plass i morgen når jeg kommer hjem.
 Jeg synes resultatet ble veldig bra med den runde formen i stedet for firkanten som var der før.
 Det er alltid kjekt med besøk av gode venner som finner på å lage nye bed mens jeg er på arbeid.
 Og, særlig når resultatet blir så bra.
De plantene som stod der fra før, gjorde seg også godt etter at bedet ble gjort om.

Ennå er det en god del å gjøre frem til søndagens åpning. Kommer tilbake med mer info utover uken. I år blir det 4 utstillere i Galleriet vårt, i tillegg til salg av stauder og en del håndarbeidsprodukter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar